可可Radio第943期:拒绝快餐-快餐并不是那么好吃(10)
日期:2015-07-24 21:56

(单词翻译:单击)

可可电台,每期节目一话题,让英语磨练耳朵的同时学到更多有益的小知识,丰富知识的同时受益于生活。


拒绝快餐

Fast food doesn't really taste that good.

快餐并不是那么好吃

What's better: a fast food burger or one you cook that's straight off the grill?

快餐店的汉堡和刚你刚从烤架上拿下来的食物那个更好?

For my money, I'd rather eat a delicious grass fed beef burger that I cooked than a crappy fast food pseudo-burger.

为了我自己的钱,我宁愿吃一个我自己做的用草喂养的牛的肉做的牛肉汉堡,而不是吃一个糟糕的快餐店假汉堡。


【知识点津】

pseudo adj.

例句:

Her care for the poor is completely pseudo.

她对穷人的关心完全是假的.


更多详情敬请关注新浪微博:DJ_Ukki安夏

[本节目属可可原创,未经许可请勿转载]


分享到